8. osztály

8.osztály

Nyolcadikosaink aktív résztvevői voltak az előkészületeknek. Ők tervezték meg az iskolai bankóinkat, amit digitalizáltunk és a tanári értékelésünk egyik aktív formája lett.


Nyolcadik osztály 14 órában vett részt a projektben, de 10 órán gyűjthettek csak bankót, az egyenlő esélyek miatt.

Értékelés:

Előkészületért  5 bankót kapott az osztály, hiszen ők tervezték a DTH-re a pénzünket. Minden órán összesen 5 bankót kaphattak a gyerekek az órai aktivitásért, fegyelemért, a feladatok jó megoldásáért, az igazságos verseny tekintetében. Dupla magyar órán összesen kaphattak öt bankót. Német óra mini projekttel 3 órában vett részt a DTH-en, de az egyenlő esélyek miatt a gyerekek itt 5 bankót gyűjthettek összesen. 

Hétfő

Földrajz órán

Európai országok GDP-jének alakulása.

Felhasznált irodalom:

Kedd

 

Fizika órán

felhasznált forrás:

Kellékek: 2 sörös üveg, 1 papírpénz, 10 Ft, 100 Ft, 100 Ft, 1 FT, egy doboz gyufa, asztalterítő, 2 db kártya, 1 boros pohár üveg, 1 db 10 FT-os, 8 db 20-as, 1 db 10 Ft-os, papírpénz, 200 Ft-os, papírpénz, 5 és 20 Ft, A/4 lap, cigaretta

Szerda

Matematika

Szöveges feladatokat oldottak meg a gyerekek a banki,-befektetési témán belül.


Történelem órán


Felhasznált források:


Péntek

Az osztályfőnöki órát 

indító beszélgetés témája: A pénz az ember életében, avagy a pénz tényleg nem boldogít? Ráhangolódás képen learningapps feladatokat oldottak meg a diákok. (közmondások a pénzről, országok pénzei) Ezután Pénzügyi személyiségtesztet töltöttek ki a gyerekek. Az óra utolsó részét egy puzzle kirakóversennyel és egy kvízzel zárták, majd ezután az értékelés következett.

Készség tantárgyak

Testnevelés órán megformált betű QR kódja
Testnevelés órán megformált betű QR kódja